Waktu Sekarang


Get your own Digital Clock

Ahad, 9 Ogos 2009

SENDAYU TINGGI~PRODUK PELANSINGAN




SLIMMING SET *RM96.50
1001 LUCIDUM* RM 29.50
Merupakan raja penawar yang mengubati pelbagai penyakit seperti Asma, barah, buasir, mandul, sakit jantung & lain-lain. Membantu menguruskan badan sekaligus membetulkan system badan manusia secara sistematik.

GARLIC PLUS* RM 27.50
Berperanan membuang angin , memecahkan selulit dan membakar lemak yang terdapat di dalam badan terutama yang terkumpul di bahagian perut, peha dan juga lenggan. Membantu masalah perut buncit, lemak berlebihan dan sembelit.

SLIMMERTIQUE* RM 39.50
Berfungsi melawaskan pembuangan air kecil dan besar, mengurangkan rasa lapar & membuang air yang berlebihan dalam badan. Berperanan juga mengelakkan kulit daripada mengelambir selepas kurus.

GOLDEN HERBS SOAP RM 15.00
Membantu membersihkan wajah. Menghilangkan jerawat. Membantu mengimbangi lebihan minyak & melembapkan kulit. Membantu menengangkan kulit dan ia sesuai mengatasi masalah ruam & kudis-kudis kecil yang dialami oleh kanak-kanak. Ia juga membatu menghilangkan kulit badan yang bersisik, terkena panau atau kayap.

SYNCRO ENERGY RM 40.00
Bertindak menambahkan kesegaran pada wanita dengan meningkatkan tenaga dan menghilangkan kelesuan. Berperanan menengangkan kulit dan payu dara wanita & membantu menambahkan air susu bagi wanita yang menyusukan anak.

NOSYGONE RM 34.00
Berperanan merawat penyakit resdung & jerawat yang teruk.

MENSTORM RM 30.00
Berperanan melancarkan darah & membantu mengatasi masalah sesungut yang teruk.

SEDU ARROW RM 30.00
Ia berperanan untuk merangsang hormone & melancarkan pengaliran darah. Selain itu ia membantu melambatkan proses menopause.

AMMY SIXTY DAYS - RM 386.00
Produk lengkap untuk ibu-ibu selepas bersalin ddalam tempoh berpantang. Memberi penjagaan yang menyeluruh untuk kesihatan dalaman & luaran. Ia membantu membaik pulih luka dalaman ketika bersalin, memberikan tenaga, memperbanyakkan air susu, mengecutkan rahim & perut, perut, mengeluarkan darah beku. Ia membantu untuk membentuk tubuh agar kelihatan lebih kurus.

ROCK ARROW - RM 40.00
Berperanan untuk meningkatkan tenaga batin lelaki. Membantu lebih tahan lama sepanjang melakukan persetubuhan. Ia melambatkan ejakulasi. Selain itu ia memberi tenaga bagi yang bekerja keras.

D' FOLIA RM 28.00
Ia berperanan untuk mengatasi masalah dalaman wanita. Mampu merapatkan otot & tisu dalaman vagina, merapatkan tulang punggung & pelvic selepas mengandung, merangsang hormone seks wanita dan menyuburkan rahim bagi memboleh seseorang itu mempunyai anak.

ENIGMA D REGRIP RM 27.50
Ia membantu mengetatkan otot-otot vagina akibat longgar selepas bersalin.

SHARK CARTILAGE RM 65.00
Ia merupakan makanan kesihatan untuk membina tulang rawan supaya sendi, tendon, rawan dan tisu dapat membina semula bagi mengelakkan masalah penyakit sendi. Penyakit sendi berpunca daripada keturunan, mengalami masalah kegemukan, pernah kemalangan, kerap bersukan dan cacat tumbesaran.

CORDYMAX - RM 122.00
Membantu mengurangkan paras gula untuk penghidap penyakit kencing manis.

SPRULLINA RM 40.00
Menjadi penawar pelbagai penyakit yang berisiko tinggi seperti darah tinggi, gastric, kencing manis, buasir, anemia, jerawat batu dan lain-lain. Ia juga merupakan makanan tambahan.

GINGKO CAPSULE RM 40.00
Herba Gingko dari negara Jepun dipercayai sejak zaman berzaman yang dapat meningkatkan daya ingatan dan mengurangkan sidrom pelupa. Ia sesuai untuk kanak-kanak atau orang tua.

XITRONELLA RM 36.50
Merehatkan dan menyegarkan badan, otot-otot rangka serta mengeluarkan toksin melalui perpeluhan.

ETHNIQUE RM 36.50
Sesuai untuk mencantikan kulit di samping membantu mengatasi masalah alahan kulit serta mengeluarkan daki dan sel-sel mati.

MENTHAZIL - RM 36.50
Melegakan kesakitan terutama bagi ibu selepas bersalin, pulih dari demam, selsema, lender, kahak, resdung & migraine.

QUADROLIN RM 36.50
Memecahkan lemak dan menguruskan badan. Ia turut membantu kulit agar lebih halus, bersih, menghilangkan ruam dan menyejukkan badan wanita.

SLIMMAX DRINK WITH HI-FIBRE CEREAL RM 27.90
Kaya dengan Fiber untuk rasa lebih kenyang sepanjang hari, melawaskan pembuangan air besar, menyingkirkan toksin dan mengempiskan perut.

D FOLIA COFFEE RM 24.90
Minuman berkhasiat yang diadun istimewa daripada herba D? folia dan ekstrak Kacip Fatimah yang membantu masalah dalaman wanita.

ROCK ARROW COFFEE
Merupakan produk berkhasiat yang diadun istimewa daripada bahan herba Rock Arrow dan ekstrak Tongkat Ali yang membantu memberikan kecergasan & meningkatkan tenaga lelaki.

SET LELAKI RM 33.00
Set khusus lelaki untuk tenaga yang optima.

SET RAHSIA WANITA RM 33.00
Set 3 dalam 1 bagi wanita yang mementingkan kesempurnaan & kecantikan dalaman.

SET RESDUNG RM 45.00
Set lengkap rawatan resdung 3 dalam 1 untuk mengatasi malah resdung & jerawat.

SET BADAN IDEAL RM 50.00
Set 3 dalam 1 khas untuk membantu mengekalkan berat badan yang ideal & menawan.

TERBARU!!
Cocoa Collagen Shake RM26.90

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Senarai Blog

cosmetichot.blogspot.com Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez